1 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF PEJABAT FASILITI DAN KEMUDAHAN PERKHIDMATAN LINEN DI BANGUNAN FASILITI DAN DOBI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/10/2024(19)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori (B) (CE) (ME), Pengkhususan B04 Dan B13 Dan CE21 Dan M01 Dan M15 Dan (B12 Atau B14 Atau B15 Atau M02)
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 18 Oktober 2024 (Jumaat)
Masa: 9.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Surahanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan G4-B-B13 (Pemasangan Jubin) Dan G4-B-B15 (Pemasangan Bumbung) Atau G4-B-B14 (Kerja-kerja Cat) Atau G4-B-B12 (Kerja Pemasangan Kaca) Atau G4-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan G4-ME-M01 (Sistem Hawa Dingin dan Pengedaran Udara) Dan G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) Atau G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Dan |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 15-10-2024
Tutup: 08-11-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
CADANGAN UBAH SUAI SEBAHAGIAN TINGKAT 3, MENARA TIMUR BAGI MENEMPATKAN BAHAGIAN PENYELIDIKAN KLINIKAL (CIC) PHASE 1 UNIT: CLINICAL TRIAL FACILITY DAN BILIK-BILIK SOKONGAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/10/2024(18)
Maklumat Tambahan: MAKLUMAN
Petender boleh merujuk Naskhah Meja di Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya. Dokumen tender bagi perolehan ini perlu dihantar ke Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya secara serahan tangan tidak lewat daripada tarikh dan masa iklan tutup yang ditetapkan.
KOD BIDANG
CIDB Gred G5, Kategori B, Pengkhususan B04
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 10 Oktober 2024 (Khamis)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Mesyuarat Kejuruteraan, Tingkat 2, Jabatan Kejuruteraan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Surahanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G5-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 04-10-2024
Tutup: 01-11-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM INTEGRATED RADIOACTIVE WASTE DECAY TANK INCLUDING DECOMMISSIONING EXISTING WASTE DECAY TANK DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/10/2024(20)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G5 Atau G6, Kategori ME, Pengkhususan M11 Atau M12 Atau M15
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 18 Oktober 2024 (Jumaat)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G5-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G5-ME-M12 (Loji khusus) Atau G5-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G6-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G6-ME-M12 (Loji khusus) Atau G6-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 15-10-2024
Tutup: 08-11-2024
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ECG ELECTRODE
No Rujukan: T/897/10/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 18-10-2024
Tutup: 08-11-2024
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN SATU (1) UNIT COMPUTED TOMOGRAPHY (CT) SCANNER JENAMA CANON DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/10/2024/2029(9)
Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Tiga Juta Satu Ratus Tujuh Puluh Dua Ribu sahaja (RM3,172,000.00).
2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 10-10-2024
Tutup: 01-11-2024
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN SATU (1) UNIT DIGITAL MAMMOGRAPHY SYSTEM JENAMA HOLOGIC DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/10/2024/2026(8)
Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Empat Belas Ribu sahaja (RM1,214,000.00).
2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 10-10-2024
Tutup: 01-11-2024
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GAS PERUBATAN
No Rujukan: T/809/10/2024/2027(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050199 Atau
050101 Atau
050102 Atau
060204
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 500.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 10-10-2024
Tutup: 01-11-2024
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.