1 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM PENAPISAN AIR BERPUSAT DI TANGKI UTAMA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (KERJA-KERJA AWAM)
No Rujukan: T/1803/7/2022(6)
Maklumat Tambahan: CIDB GRED G3, KATEGORI B DAN CE, PENGKHUSUSAN B04 DAN B24 DAN CE01 DAN CE32
LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 26 Julai 2022 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cop Syarikat
4) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
*Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di dalam Sijil PKK & SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G3-B-B24 (Kerja penyelenggaraan bangunan) Dan G3-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan G3-CE-CE01 (Pembinaan jalan dan pavemen) Dan G3-CE-CE32 (Kerja penyelenggaraan kejuruteraan awam) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 150.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 21-07-2022
Tutup: 16-08-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN OT LIGHT DAN PENAMBAHBAIKAN SISTEM ELEKTRIK UNTUK TIGA (3) BUAH DEWAN BEDAH SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN PEDIATRIK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/7/2022(5)
Maklumat Tambahan: GRED G4 (ELEKTRIKAL), KATEGORI ME, PENGKHUSUSAN E04 DAN E11
LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 26 Julai 2022 (Selasa)
Masa: 11.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cop Syarikat
4) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempoh
5) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
*Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di dalam Sijil PKK & SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 21-07-2022
Tutup: 16-08-2022
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.