1 |
NOTIS RALAT: TAWARAN BAGI MEREKA BENTUK, MENGGANTI, MEMASANG, MENAMBAH BAIK, MENGUJI TERIMA DAN MENTAULIAH SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN SISTEM PABX DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (REKA DAN BINA)
No Rujukan: T/1803/5/2021(10)
Maklumat Tambahan: Taraf : Terbuka
Kod bidang : CIDB Gred G4 dan ke atas, Kategori ME, Pengkhususan E07
Iklan : 10 Mei 2021 (Isnin)
Lawatan Tapak : DITANGGUHKAN SEMPENA PKP 3.0 DAN AKAN DIBERITAHU KELAK(Tidak Wajib). Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 2 Jun 2021 (Rabu) Jabatan Perolehan jam 10.00 pagi. Amalan penjarakan penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan
Tutup : 6 Julai 2021 (Selasa)
Tempoh Kontrak : 58 minggu
Tempoh Pembinaan : 52 minggu
|
Bidang |
: |
|
G4 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman) G5 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman) G6 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman) G7 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman) |
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 10-05-2021
Tutup: 16-07-2021
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEREKA BENTUK, MENGGANTI, MEMASANG SERTA MENAMBAH BAIK SISTEM PELINDUNGAN KILAT DAN PEMBUMIAN BAGI SISTEM ELEKTRIKAL BAGI KESELURUHAN KAWASAN PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (REKA DAN BINA)
No Rujukan: T/1803/5/2021(9)
Maklumat Tambahan: Taraf : Terbuka
Kod bidang : CIDB Gred G3 Ke atas, Kategori ME, Pengkhususan E04
Iklan : 10 Mei 2021 (Isnin)
Lawatan Tapak : (Tidak Wajib) Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 20 Mei 2021 (Khamis) Jabatan Perolehan jam 02.30 petang. Amalan penjarakan penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan
Tutup : 6 Julai 2021 (Selasa)
TEMPOH SIAP KERJA: 24 MINGGU
TEMPOH KONTRAK : 28 MINGGU
|
Bidang |
: |
|
G3 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) |
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 150.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 10-05-2021
Tutup: 16-07-2021
Masa: 12.00pm
|
3 |
NOTIS RALAT: TAWARAN BAGI MEREKA BENTUK, MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI TERIMA, DAN MENTAULIAH SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN UNTUK PENGGANTIAN LIMA (5) UNIT LIF DI BANGUNAN PERUBATAN KECEMASAN, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (REKA DAN BINA)
No Rujukan: T/1803/5/2021(8)
Maklumat Tambahan: Taraf : Terbuka
Kod bidang : CIDB Gred G4 dan ke atas, Kategori ME, Pengkhususan M03
Iklan : 10 Mei 2021 (Isnin)
Lawatan Tapak : DITANGGUHKAN SEMPENA PKP 3.0 DAN AKAN DIBERITAHU KELAK(Tidak Wajib). Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 1 Jun 2021 (Selasa), Jabatan Perolehan jam 10.00 pagi. Amalan penjarakan penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan
Tutup : 6 Julai 2021 (Selasa)
TEMPOH SIAP KERJA: 52 MINGGU
TEMPOH KONTRAK : 58 MINGGU
|
Bidang |
: |
|
G4-ME-M03 (Lif dan eskalator) G5-ME-M03 (Lif dan eskalator) G6-ME-M03 (Lif dan eskalator) G7-ME-M03 (Lif dan eskalator) |
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 10-05-2021
Tutup: 16-07-2021
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.