1 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF PEJABAT FASILITI DAN KEMUDAHAN PERKHIDMATAN LINEN DI BANGUNAN FASILITI DAN DOBI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/7/2024(14)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori B Dan CE Dan ME, Pengkhususan B04 Dan B11 Dan B12 Dan B13 Dan B14 Dan B15 Dan CE21 Dan CE34 Dan M01 Dan M02 Dan M15
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 25 Julai 2024 (Khamis)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan G4-B-B11 (Pemasangan Papan Tanda Pada Bangunan) Dan G4-B-B12 (Kerja Pemasangan Kaca) Dan G4-B-B13 (Pemasangan Jubin) Dan G4-B-B14 (Kerja-kerja Cat) Dan G4-B-B15 (Pemasangan Bumbung) Dan G4-CE-CE34 (Kerja Pemasangan Konkrit Pratuang) Dan G4-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan G4-ME-M01 (Sistem Hawa Dingin dan Pengedaran Udara) Dan G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) Dan G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 22-07-2024
Tutup: 15-08-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEDIAAN DAN PENGHIDANGAN MAKANAN TENGAHARI PEGAWAI PERUBATAN DEWAN BEDAH PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN
No Rujukan: T/1503/7/2024/2026(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
040102 Dan
040103
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 03-07-2024
Tutup: 24-07-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN LIMA (5) UNIT HIGH PERFORMANCE 3D/4D OBSTETRICS & GYNAECOLOGY ULTRASOUND SCANNER DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/6/2024(15)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101 Atau
050102
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 21-06-2024
Tutup: 24-07-2024
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.