1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN DISPOSABLE NON-STERILE LATEX EXAMINATION GLOVE POWDER FREE
No Rujukan: T/1120/3/2021(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 22-03-2021
Tutup: 12-04-2021
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN PANEL VOLTAN TINGGI 33KV/11KV DI SEMUA PENCAWANG ELEKTRIK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/3/2021/2023(4)
Maklumat Tambahan: Kod Bidang :
- Gred G3 (Elektrikal), Kategori ME, Pengkhususan E24
Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 24 dan 25 Mac 2021. Amalan penjarakan, penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan.
Sebarang pertanyaan, sila hubungi Mohd Hafiz bin Amin di alamat e-mel : mhafiz@ummc.edu.my atau Anita binti Adam di alamat e-mel anitaadam@ummc.edu.my atau di talian 03-79493367/2208.
|
Bidang |
: |
|
G3 (Elektrikal)-ME-E24 (Pemasangan Voltan Tinggi Melebihi 11KV sehingga 33KV) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 22-03-2021
Tutup: 16-04-2021
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN SURGICAL FACE MASK DAN RESPIRATOR MASK N95
No Rujukan: T/1120/3/2021(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 22-03-2021
Tutup: 12-04-2021
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.