1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNAHABIS OPTIFLOW, SENSOR ADHESIVE FOR NEONATE DAN INTRACRANIAL PRESSURE CATHETER (ICP)SET
No Rujukan: T/1121/9/2022/2024(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 08-09-2022
Tutup: 29-09-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI DRESSING
No Rujukan: T/1120/9/2022/2025(3)
Maklumat Tambahan: NOTIS RALAT TAWARAN
Adalah dimaklumkan bahawa terdapat pindaan pada syarat utama bagi Tawaran Bagi Membekal Bekalan Pelbagai Dressing ; Rujukan Tawaran: T/1120/9/2022/2025(3) yang telah diiklankan pada 8 September 2022 melalui Akhbar Berita harian iaitu:-
Harga Dokumen :
RM150.00 (WANG POS/KIRIMAN WANG/BANK DRAF/KAD KREDIT/ KAD DEBIT/EWALLET (QR PAY, GRAB PAY, TOUCH & GO DAN LAIN-LAIN)).
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 150.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 08-09-2022
Tutup: 29-09-2022
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PEMBEKALAN DAN PENCUCIAN LINEN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH LIMA (5) TAHUN
No Rujukan: T/1503/8/2022/2027(2)
Maklumat Tambahan: Kod Bidang: 222302
LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Butiran Lawatan Tapak adalah seperti berikut:
Tarikh: 30 Ogos 2022 (Selasa)
Masa: 10.30 pagi
Lokasi: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Hanya PENAMA di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak. Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:
i) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan kod bidang berkaitan dengan Kementerian Kewangan Malaysia (masih sah tempoh laku/berkuat kuasa)
ii) Kad Pengenalan
iii) Cop Syarikat
|
Bidang |
: |
222302
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 1,050.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 20-09-2022
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.