1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT CARDIAC HEMODYNAMIC MONITORING SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/10/2022(9)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 28-10-2022
Tutup: 22-11-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR DAN MEMASANG ALAT GANTI SATU (1) UNIT X-RAY TUBE UNTUK PERALATAN ANGIOGRAPHY SYSTEM, BIPLANE JENAMA PHILIPS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/10/2022/2023(7)
Maklumat Tambahan: HARGA INDIKATIF: RM638,952.00
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 20-10-2022
Tutup: 10-11-2022
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI UNTUK RAWATAN DIALISIS 2
No Rujukan: T/102/10/2022/2025(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-10-2022
Tutup: 10-11-2022
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN SOFT DRESSING DAN KEJURURAWATAN
No Rujukan: T/809/10/2022/2025(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 150.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-10-2022
Tutup: 10-11-2022
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ABO BLOOD GROUPING AND AHG TEST REAGENT USING COLUMN AGGLUTINATION TECHNOLOGY TERMASUK PERALATAN SECARA SEWAAN FULLY AUTOMATED IMMUNOHAEMATOLOGY ANALYSER
No Rujukan: T/1126/10/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-10-2022
Tutup: 10-11-2022
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DAN PERALATAN SECARA INSTRUMENT PLACEMENT BAGI UJIAN MOLEKULAR VIRAL HEPATITIS B, HEPATITIS C, CYTOMEGALOVIRUS, BK VIRUS DAN HUMAN IMMUNODEFICIENCY VIRUS .
No Rujukan: T/921/10/2022/2025(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-10-2022
Tutup: 10-11-2022
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ALAT TULIS DAN PELBAGAI JENIS KERTAS
No Rujukan: T/809/10/2022/2025(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
020601 Atau
010201
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-10-2022
Tutup: 10-11-2022
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.