Vendor

Tender List

Year : 2022

Month : 7

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM PENAPISAN AIR BERPUSAT DI TANGKI UTAMA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (KERJA-KERJA AWAM)

No Rujukan: T/1803/7/2022(6)

Maklumat Tambahan: CIDB GRED G3, KATEGORI B DAN CE, PENGKHUSUSAN B04 DAN B24 DAN CE01 DAN CE32

LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 26 Julai 2022 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cop Syarikat
4) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

*Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di dalam Sijil PKK & SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak.
 
Bidang  :
G3-B-B24 (Kerja penyelenggaraan bangunan) Dan
G3-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan
G3-CE-CE01 (Pembinaan jalan dan pavemen) Dan
G3-CE-CE32 (Kerja penyelenggaraan kejuruteraan awam)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 150.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 21-07-2022
Tutup: 16-08-2022 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN OT LIGHT DAN PENAMBAHBAIKAN SISTEM ELEKTRIK UNTUK TIGA (3) BUAH DEWAN BEDAH SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN PEDIATRIK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/7/2022(5)

Maklumat Tambahan: GRED G4 (ELEKTRIKAL), KATEGORI ME, PENGKHUSUSAN E04 DAN E11

LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 26 Julai 2022 (Selasa)
Masa: 11.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cop Syarikat
4) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempoh
5) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

*Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di dalam Sijil PKK & SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah)
G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 200.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 21-07-2022
Tutup: 16-08-2022 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.

2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

3. Syarikat adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli dokumen sebut harga/tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
  a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
  b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
  a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
  b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
  a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa tutup iklan yang dinyatakan.

6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender tidak akan dipertimbangkan.





ADDRESS

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMAIL

  • Email : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • Phone No : 03-79494422
    Fax : 03-79492030

WEBSITE

  • WEBSITE : www.ummc.edu.my