1 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEDIAAN DAN PENGHIDANGAN MAKANAN TENGAHARI PEGAWAI PERUBATAN DEWAN BEDAH PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN
No Rujukan: T/1503/10/2024/2026(9)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT
Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-
Tarikh: 06 November 2024 (Rabu)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
|
Bidang |
: |
040103
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 30-10-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN MULTI PATIENT DISPOSABLE DAY SET SYRINGE, SINGLE PATIENT DISPOSABLE PATIENT LINE, DISPOSABLE SYRINGE AND HIGH PRESSURE CONNECTOR TUBING
No Rujukan: T/792/11/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050102 Atau
050101 Atau
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-11-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DAN BAHAN PAKAI BUANG DENGAN INSTRUMENT PLACEMENT UNTUK UJIAN DIAGNOSTIC TEST KITS FOR VIRAL HEPATITIS A, B & C, HUMAN IMMUNODEFICIENCY VIRUS, TOXOPLASMA, RUBELLA VIRUS, CYTOMEGALOVIRUS AND TREPONEMA PALLIDUM
No Rujukan: T/921/11/2024/2027(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-11-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENGURUSAN, PENYELENGGARAAN DAN OPERASI SISTEM BEKALAN ELEKTRIK 33KV & 11KV DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1503/10/2024/2027(8)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 05 November 2024 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
5) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempoh.
6) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh.
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
220503 Dan
|
G4 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 30-10-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS HEAT MOISTURE EXCHANGER FILTER,HEPA BACTERIAL FILTER AND SAFETY INTRAVENOUS CANNULA WITH INJECTION PORT SIZE 24G X 19MM.
No Rujukan: T/1120/11/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-11-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS OPTIFLOW INTERFACE CANNULA SET AND TUBING
No Rujukan: T/1121/11/2024/2026(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-11-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.