1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI SURGICAL STERILE GOWN AND UNIVERSAL DRAPES
No Rujukan: T/1121/3/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 08-03-2022
Tutup: 30-03-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL UBAT-UBAT DISINFEKTAN
No Rujukan: T/885/3/2022/2025(3)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG 050201 & 050202
|
Bidang |
: |
050201
050202
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 08-03-2022
Tutup: 30-03-2022
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN KAWASAN TERMASUK MEMOTONG RUMPUT, MENYAPU SAMPAH, MEMBERSIH BUMBUNG SERTA MEMBERSIH SALIRAN PERPARITAN DAN PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN LANDSKAP TERMASUK MENYIRAM, MERUMPUT, MEMBAJA, MENGANDAM SERTA MERACUN DI SELURUH KAWASAN DAN BANGUNAN PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN
No Rujukan: T/1503/3/2022/2024(1)
Maklumat Tambahan: Penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia atau Wakil (Surat perwakilan kuasa) DIGALAKKAN menghadiri sesi taklimat pada ketetapan seperti berikut:
Tarikh: 17 Mac 2022 (Khamis)
Masa: Sesi 1 (10.00 pagi)
Sesi 2 (2.30 petang)
Lokasi: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Sila bawa bersama-sama:
i. Kad Pengenalan.
ii. Cop Syarikat.
iii. Sijil Asal Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (masih sah tempoh laku/berkuat kuasa)
Sebarang pertanyaan berhubung sesi taklimat, sila hubungi pegawai yang berikut:
i. Puan Mariah binti Salli, e-mel: mariahs@ummc.edu.my di talian 03 7949 3729; atau
ii. Puan Noorsuzeani binti Dollah, e-mel: suzeani@ummc.edu.my di talian 03-7949 2208.
|
Bidang |
: |
221002
221003
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 08-03-2022
Tutup: 30-03-2022
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.