1 |
PERKHIDMATAN PERUNDING ARKITEK UNTUK PERAKUAN PELAN SISTEM PENCEGAH KEBAKARAN PASIF BAGI TUJUAN PERAKUAN BOMBA (FC) DI MENARA UTAMA DAN MENARA TIMUR, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (PPUM)
No Rujukan: RT/1503/8/2022(1)
Maklumat Tambahan: Syarat-syarat Mandatori:
1) Negeri: Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
2) Daerah: Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
3) Bidang: 330201 Arkitek
4) Peratus Ekuiti Bumiputera: 100%
5) Nilai ekuiti : RM200,000.00 sehingga RM400,000.00
6) Tempoh sah laku pendaftaran dengan Kementerian Kewangan Malaysia: masih sah sehingga 2023 dan ke atas (sehingga kerja-kerja perkhidmatan perunding selesai)
7) Keperluan mengemukakan dokumen sokongan seperti berikut:
a) Profil syarikat
b) Senarai semua projek-projek/rujukan
yang berkaitan tajuk iklan
c) Lampiran contoh:
i) Sijil Akuan Bomba
ii) Ringkasan lukisan
iii)Surat-surat berkaitan yang dikemukakan kepada pihak Bomba.
Firma perunding yang menepati syarat-syarat di atas boleh menghantar dokumen yang berkaitan di dalam sampul surat berlakri dan ditandakan “Perkhidmatan Perunding Arkitek – Pra-Kelayakan” di Jabatan Perolehan, PPUM sebelum atau pada 8 September 2022, jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan PPUM. Dokumen yang lewat dihantar tidak akan dipertimbangkan.
Hanya firma yang lulus proses penilaian Pra-Kelayakan akan dipelawa ke peringkat seterusnya.
|
Bidang |
: |
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 0.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 08-09-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN SEWAAN RUANG NIAGA PERALATAN PEMULIHAN DI LOT RETAIL 5, ARAS BAWAH, BANGUNAN PLAZA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No Rujukan: T/1503/8/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan: 1. Taklimat dan lawatan tapak (Diwajibkan) akan diadakan Khamis, 25 Ogos 2022, jam 9.00 pagi bertempat di Dewan Pulasari, Tingkat 2, Bangunan RUKA, PPUM. Sebarang pertanyaan berhubung lawatan tapak, sila hubungi pegawai yang berikut:
a) Puan Dahlia binti Suhaimi di alamat e-mel: dahlia@ummc.edu.my (03-7949 2352); atau
b) Puan Norhafiza binti Md Daud di alamat e-mel: norhafiza@ummc.edu.my (03 7949 4001)
2. Dokumen tawaran akan dijual selepas sesi lawatan tapak mulai hari Khamis, 25 Ogos 2022 berakhir sehingga 4.30 petang. Manakala bagi hari berikutnya, dokumen tawaran akan dijual mulai jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang di Jabatan Perolehan dengan harga seperti dinyatakan dalam bentuk Kiriman Wang / Bank Draf / Wang Pos / Kad Kredit / Kad Debit / eWallet (QRPay, GrabPay, Touch & Go Dan Lain-Lain) atas nama Pusat Perubatan Universiti Malaya yang tidak akan dikembalikan.
3. Petender diwajibkan membawa USB Flash Drive semasa membeli dokumen tawaran.
4. Petender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan Sijil Pendaftaran Perniagaan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) yang masih sah tempohnya untuk semakan sebelum membeli dokumen tawaran.
5. Dokumen tawaran WAJIB dilengkapkan dan dihantar secara serahan tangan sebelum atau pada hari Khamis, 15 September 2022 sebelum jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan. Dokumen yang lewat dihantar tidak akan dipertimbangkan.
|
Bidang |
: |
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA ATAU SSM
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 15-09-2022
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT CARDIAC HEMODYNAMIC MONITORING SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/8/2022(8)
Maklumat Tambahan: Makluman: Tender ini memerlukan Demonstrasi Peralatan. Maklumat lanjut akan dikemukakan selepas tempoh iklan.
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 08-09-2022
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN DUA PULUH (20) UNIT HAEMODIALYSIS MACHINE DAN SATU (1) UNIT BODY COMPOSITION MONITOR JENAMA FRESENIUS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/8/2022/2025(6)
Maklumat Tambahan: HARGA INDIKATIF: RM509,400.00
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 08-09-2022
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN POLISI INSURANS AM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No Rujukan: T/1603/8/2022/2025(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
221802
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 08-09-2022
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ALAT TULIS DAN PELBAGAI JENIS KERTAS
No Rujukan: T/809/8/2022/2025(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
020601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 08-09-2022
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PEMBEKALAN DAN PENCUCIAN LINEN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH LIMA (5) TAHUN
No Rujukan: T/1503/8/2022/2027(2)
Maklumat Tambahan: Kod Bidang: 222302
LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Butiran Lawatan Tapak adalah seperti berikut:
Tarikh: 30 Ogos 2022 (Selasa)
Masa: 10.30 pagi
Lokasi: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Hanya PENAMA di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak. Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:
i) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan kod bidang berkaitan dengan Kementerian Kewangan Malaysia (masih sah tempoh laku/berkuat kuasa)
ii) Kad Pengenalan
iii) Cop Syarikat
|
Bidang |
: |
222302
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 1,050.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 20-09-2022
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.