1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS DIALYZER SET
No Rujukan: T/102/11/2021/2024(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN SURGICAL STERILE GOWN AND UNIVERSAL DRAPES
No Rujukan: T/1121/11/2021/2024(7)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS KEJURURAWATAN
No Rujukan: T/809/11/2021/2024(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DAN BAHAN PAKAI BUANG SERTA INSTRUMENT PLACEMENT PERALATAN FULLY AUTOMATED IMMUNOASSAY BAGI UJIAN DIAGNOSTIC TREPONEMA PALLIDUM TOTAL ANTIBODIES
No Rujukan: T/921/11/2021/2023(6)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DAN BAHAN PAKAI BUANG DENGAN INSTRUMENT PLACEMENT UNTUK UJIAN SISTEM AUTOMASI IDENTIFIKASI DAN UJIAN KERENTANAN ANTIBIOTIK MIKROORGANISMA
No Rujukan: T/921/11/2021/2023(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GREEN GAUZE, ABDOMINAL GAUZE PACK DAN GAUZE X-RAY DETECTABLE
No Rujukan: T/1121/11/2021/2024(6)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN REAGEN DAN PERALATAN SECARA SEWAAN BAGI PERKHIDMATAN HEMATOLOGI (MAKMAL RUTIN HEMATOLOGI DAN MAKMAL POLIKLINIK)
No Rujukan: T/1123/11/2021/2026(3)
Maklumat Tambahan: LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Lawatan Tapak dilaksanakan secara berjadual di Bahagian Perubatan Makmal seperti yang dinyatakan dalam dokumen tender.
Tarikh dan pegawai serta nombor telefon yang boleh dihubungi adalah seperti berikut:-
Tarikh: 22 November 2021 sehingga 26 November 2021
Pegawai dan nombor telefon yang boleh dihubungi :
03-79492756/2229/2392 (Encik Mozhofar bin Md.Yusof/ Puan Nor Inna binti Yazid/ Puan Rosliza binti Sa'ad).
Amalan Penjarakan fizikal, penggunaan hand sanitizer dan pemakaian pelitup muka adalah wajib.
|
Bidang |
: |
221508
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 320.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.