1 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SISTEM PEMBUMIAN DAN GEGANTI PERLINDUNGAN DI KESELURUHAN PENCAWANG ELEKTRIK DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/8/2023(12)
Maklumat Tambahan: MAKLUMAN HARGA INDIKATIF
1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Satu Juta Sahaja (RM1,000,000.00).
2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih atau boleh menyiapkan kerja dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
KOD BIDANG
CIDB Gred G3 ATAU KE ATAS, Kategori ME, Pengkhususan E11
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 30 Ogos 2023 (Rabu)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G3 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) Atau G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) Atau G5 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) Atau G6 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) Atau G7 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 28-08-2023
Tutup: 20-09-2023
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN (BUKAN KOMPREHENSIF) SISTEM BEKALAN ELEKTRIK VOLTAN TINGGI (HT) DI PENCAWANG ELEKTRIK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/8/2023/2025(8)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG CIDB GRED G3 ATAU G4, KATEGORI ME, PENGKHUSUSAN E05.
|
Bidang |
: |
|
G3 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) Atau G4 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 17-08-2023
Tutup: 07-09-2023
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN LIGATING CLIP
No Rujukan: T/1121/8/2023/2026(6)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 17-08-2023
Tutup: 07-09-2023
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.