1 |
CADANGAN UBAH SUAI SEBAHAGIAN TINGKAT 3, MENARA TIMUR BAGI MENEMPATKAN BAHAGIAN PENYELIDIKAN KLINIKAL (CIC) PHASE 1 UNIT: CLINICAL TRIAL FACILITY DAN BILIK-BILIK SOKONGAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/7/2024(13)
Maklumat Tambahan: MAKLUMAN
Petender boleh merujuk Naskhah Meja di Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya. Dokumen tender bagi perolehan ini perlu dihantar ke Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya secara serahan tangan tidak lewat daripada tarikh dan masa yang ditetapkan.
KOD BIDANG
CIDB Gred G5, Kategori (B) (CE) (ME), Pengkhususan B07 Dan B29 Dan CE21 Dan (B10 Atau CE11 Atau CE19 Atau M18)
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 22 Ogos 2024 (Khamis)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Mesyuarat Kejuruteraan, Tingkat 2, Jabatan Kejuruteraan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G5-B-B07 (Hiasan dalaman) Dan G5-B-B29 (Kerja Bangunan Kesihatan) G5-B-B10 (Pemasangan paip air dalaman) Atau G5-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan G5-CE-CE19 (Sistem pembentungan) Atau G5-CE-CE11 (Kerja pembaikan konkrit) G5-ME-M18 (Sistem air panas) Atau |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 19-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEWAAN MESIN PENYALIN UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1503/8/2024/2026(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
221502
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DENGAN PENEMPATAN PERALATAN UNTUK UJIAN BCR-ABL1 MAJOR QUANTITATIVE PCR REACTIONS
No Rujukan: T/1123/8/2024/2027(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN TENDER PELUPUSAN BAGI PERALATAN PERUBATAN SECARA JUALAN SISA TERMASUK KERJA-KERJA MENANGGAL, MENGANGKUT DAN MEMBERSIHKAN KAWASAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/L/8/2024(2)
Maklumat Tambahan: 1. Penjualan aset ini adalah terbuka kepada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam bidang 221902 (membeli barang lusuh perlu permit).
2. Petender diwajibkan menghadiri lawatan tapak yang akan diadakan seperti berikut:
Tarikh : 22 Ogos 2024 (Khamis)
Masa : 11.00 pagi
Tempat : Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen Tender : boleh didapati secara percuma selepas lawatan tapak. Petender diwajibkan membawa USB Flash Drive untuk mendapatkan Dokumen Tender.
3. Petender perlu membawa bersama dokumen-dokumen yang diperlukan semasa lawatan tapak seperti berikut:-
(a) Salinan Sijil SSM yang telah disahkan benar
(b) Kad Pengenalan
(c) Cap Syarikat
(d) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) yang telah disahkan benar
4. Hanya PENAMA yang terdapat dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak ini.
|
Bidang |
: |
221902
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 0.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 15-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN EMPAT PULUH SEMBILAN (49) UNIT VENTILATOR, INTENSIVE CARE JENAMA MAQUET DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/8/2024/2027(5)
Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Satu Juta Tiga Puluh Empat Ribu Satu Ratus sahaja (RM1,034,100.00).
2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN HAEMAFILTRASOL DIALYSIS SOLUTION 2
No Rujukan: T/885/8/2024/2026(7)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050201 Dan
050202
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BARANG-BARANG RADIOFARMASEUTIKAL BAGI BAHAN RADIOAKTIF DAN BAHAN BUKAN RADIOAKTIF
No Rujukan: T/1047/8/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan: Petender diwajibkan mengemukakan salinan Lesen A (Bahan Radioaktif) dan Lesen D (Pengangkutan) yang telah disahkan benar yang dikeluarkan oleh Lembaga Perlesenan Tenaga Atom untuk Bahan Radioaktif semasa membeli dokumen tawaran.
Petender wajib mempunyai kod bidang 050301 DAN 050202 DAN 050201
|
Bidang |
: |
050201 Dan
050202 Dan
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
8 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN SEPULUH (10) UNIT LIF JENAMA OTIS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/8/2024/2026(4)
Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Lima ratus lima puluh ribu sahaja (RM550,000.00).
2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 06 Ogos 2024 (Selasa)
Masa: 9.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
220505
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 01-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
9 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS SENSOR ADHESIVE NEONATE DAN INTRACRANIAL PRESSURE CATHETER (ICP) SET
No Rujukan: T/1121/8/2024/2026(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
10 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN UNTUK RAWATAN DIALISIS
No Rujukan: T/102/8/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
11 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN TONER
No Rujukan: T/809/8/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
020601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
12 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA NAIK TARAF SISTEM INTEGRATED RADIOACTIVE WASTE DECAY TANK INCLUDING DECOMMISSIONING EXISTING WASTE DECAY TANK DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA [KONTRAKTOR UTAMA]
No Rujukan: T/1803/8/2024(17)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 Atau G5 Atau G6, Kategori ME, Pengkhususan M11 Atau M12 Atau M15 Atau M19
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 07 Ogos 2024 (Rabu)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G6-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G6-ME-M12 (Loji khusus) Atau G6-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G5-ME-M19 (Pemasangan kelengkapan loji) G5-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G5-ME-M12 (Loji khusus) Atau G5-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G4-ME-M19 (Pemasangan kelengkapan loji) G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G4-ME-M12 (Loji khusus) Atau G6-ME-M19 (Pemasangan kelengkapan loji) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 02-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
13 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA NAIK TARAF LAPAN (8) UNIT LIF SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA SELATAN, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/8/2024(15)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 Atau Ke Atas, Kategori ME, Pengkhususan M03
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 06 Ogos 2024 (Selasa)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G5-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G6-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G7-ME-M03 (Lif dan eskalator) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 01-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
14 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SEBELAS (11) UNIT LIF SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA TIMUR, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/8/2024(16)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G6 Atau Ke Atas, Kategori ME, Pengkhususan M03
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 07 Ogos 2024 (Rabu)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G6-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G7-ME-M03 (Lif dan eskalator) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 01-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
15 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI GUNA HABIS KEJURURAWATAN
No Rujukan: T/895/8/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024
Masa: 12.00pm
|
16 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA PERALATAN SECARA SEWAAN UNTUK APHERESIS SET FOR THERAPEUTIC PLASMA EXCHANGE AND PERIPHERAL BLOOD STEM CELL COLLECTION
No Rujukan: T/1126/8/2024/2028(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
17 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA PERALATAN SECARA SEWAAN UNTUK PLATELET APHERESIS
No Rujukan: T/1126/8/2024/2028(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.