Vendor

Tender List

Year : 2024

Month : 10

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN MENAIK TARAF PERKAKASAN (HARDWARE) DAN PERISIAN (SOFTWARE) BAGI ELEKTA VERSA HD LINAC, TREATMENT PLANNING SYSTEM MONACO DAN ONCOLOGY INFORMATION SYSTEM MOSAIQ OIS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1503/9/2024(7)

Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Satu Juta Enam Ratus Ribu sahaja (RM1,600,000.00).

2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.

3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.

4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
 
Bidang  : 050101 Dan
220601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS KEJURURAWATAN

No Rujukan: T/809/9/2024/2027(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 30-09-2024
Tutup: 21-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT SISTEM ANALISA ASID AMINO DI MAKMAL IEM, BAHAGIAN PERUBATAN MAKMAL, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/9/2024(21)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 11 September 2024 (Rabu)
Masa: 09.00 Pagi
Tempat: Bilik Konferens, Bahagian Perubatan Makmal, Tingkat 4, Menara Timur, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan sesi taklimat / lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 060501 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan
Buka: 06-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEDIAAN DAN PENGHIDANGAN MAKANAN TENGAHARI PEGAWAI PERUBATAN DEWAN BEDAH PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN

No Rujukan: T/1503/9/2024/2026(6)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT
Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-

Tarikh: 11 September 2024 (Rabu)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
 
Bidang  : 040103 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 06-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN PERKHIDMATAN MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SEPULUH (10) UNIT KIOSK BAYARAN LAYAN DIRI SECARA SEWAAN UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN

No Rujukan: T/1503/9/2024/2027(5)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 11 September 2024 (Rabu)
Masa: 11.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 210101 Atau
210102 Atau
210103 Atau
210104 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 06-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DENGAN PENEMPATAN PERALATAN BAGI UJIAN HUMAN LEUKOCYTE ANTIGEN (HLA) TYPING

No Rujukan: T/1123/9/2024/2027(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 060101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA PENEMPATAN PERALATAN UNTUK UJIAN NUCLEIC ACID

No Rujukan: T/1126/9/2024/2028(3)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 060101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 300.00
Kategori : Bekalan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN DUA (2) UNIT PORTABLE COMPACT FULLY DIGITAL COLOR DOPPLER ULTRASOUND SCANNER FOR GENERAL AND CARDIOVASCULAR APPLICATION DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/9/2024(22)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.

2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

3. Syarikat adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli dokumen sebut harga/tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
  a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
  b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
  a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
  b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
  a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa tutup iklan yang dinyatakan.

6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender tidak akan dipertimbangkan.





ADDRESS

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMAIL

  • Email : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • Phone No : 03-79494422
    Fax : 03-79492030

WEBSITE

  • WEBSITE : www.ummc.edu.my