1 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN PANEL VOLTAN RENDAH (LV) 415V MENARA TIMUR DI PENCAWANG ELEKTRIK NO.2 (PE 2) DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/3/2025(2)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori ME, Pengkhususan E04 Dan E11.
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 17 Mac 2025 (Isnin)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) Dan G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 11-03-2025
Tutup: 09-04-2025
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SATU (1) UNIT TRANSFORMER 33KV (TR A) DAN PANEL VOLTAN TINGGI (HT) 33KV/11KV DI PENCAWANG PENGAGIHAN UTAMA 1 (PPU1) SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/3/2025(1)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G7, Kategori ME, Pengkhususan E05 DAN E10 DAN E11 DAN E24
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 17 Mac 2025 (Isnin)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G7 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) Dan G7 (Elektrikal)-ME-E10 (Panel kawalan khusus) Dan G7 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) Dan G7 (Elektrikal)-ME-E24 (Pemasangan Voltan Tinggi Melebihi 11KV sehingga 33KV) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 500.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 11-03-2025
Tutup: 09-04-2025
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN 45 UNIT 'AUTOMATED MEDICATION DISPENSING CABINET SYSTEM' DI KAWASAN KLINIKAL DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/2/2025(1)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 27 Februari 2025 (Khamis)
Masa: 10.00 pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
MAKLUMAT HARGA INDIKATIF
1. Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia:RM15,462,500.00
2. Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3. Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
4. PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
|
Bidang |
: |
050101 Atau
050102
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 500.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 24-02-2025
Tutup: 20-03-2025
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL UBAT-UBAT DERMATOLOGI
No Rujukan: T/885/2/2025/2028(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050201 Dan
050202
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ISOLATION GOWN AND APRON PLASTIC LONG SLEEVE
No Rujukan: T/1120/2/2025/2028(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN MONITORING SINGLE SET, CENTRAL VENOUS CATHETER KIT AND SAFETY INTRAVENOUS CANNULA SIZE 24G X 19MM
No Rujukan: T/1120/2/2025/2028(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL UBAT-UBAT CEPHALOSPORIN
No Rujukan: T/885/2/2025/2028(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050201 Dan
050202
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025
Masa: 12.00pm
|
8 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN SEBELAS (11) UNIT CHILLER JENAMA TRANE DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/3/2025/2027(2)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-
Tarikh: 14 Mac 2025 (Jumaat)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat/lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
|
Bidang |
: |
220301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 11-03-2025
Tutup: 09-04-2025
Masa: 12.00pm
|
9 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS DIALYZER SET
No Rujukan: T/102/2/2025/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.