Vendor

Tender List

Year : 2024

Month : 8

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
CADANGAN UBAH SUAI SEBAHAGIAN TINGKAT 3, MENARA TIMUR BAGI MENEMPATKAN BAHAGIAN PENYELIDIKAN KLINIKAL (CIC) PHASE 1 UNIT: CLINICAL TRIAL FACILITY DAN BILIK-BILIK SOKONGAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/7/2024(13)

Maklumat Tambahan: MAKLUMAN
Petender boleh merujuk Naskhah Meja di Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya. Dokumen tender bagi perolehan ini perlu dihantar ke Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya secara serahan tangan tidak lewat daripada tarikh dan masa yang ditetapkan.

KOD BIDANG
CIDB Gred G5, Kategori (B) (CE) (ME), Pengkhususan B07 Dan B29 Dan CE21 Dan (B10 Atau CE11 Atau CE19 Atau M18)


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 22 Ogos 2024 (Khamis)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Mesyuarat Kejuruteraan, Tingkat 2, Jabatan Kejuruteraan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  :
G5-B-B07 (Hiasan dalaman) Dan
G5-B-B29 (Kerja Bangunan Kesihatan)
G5-B-B10 (Pemasangan paip air dalaman) Atau
G5-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan
G5-CE-CE19 (Sistem pembentungan) Atau
G5-CE-CE11 (Kerja pembaikan konkrit)
G5-ME-M18 (Sistem air panas) Atau
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 19-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEWAAN MESIN PENYALIN UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1503/8/2024/2026(3)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 221502 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DENGAN PENEMPATAN PERALATAN UNTUK UJIAN BCR-ABL1 MAJOR QUANTITATIVE PCR REACTIONS

No Rujukan: T/1123/8/2024/2027(3)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 060101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN TENDER PELUPUSAN BAGI PERALATAN PERUBATAN SECARA JUALAN SISA TERMASUK KERJA-KERJA MENANGGAL, MENGANGKUT DAN MEMBERSIHKAN KAWASAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/L/8/2024(2)

Maklumat Tambahan: 1. Penjualan aset ini adalah terbuka kepada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam bidang 221902 (membeli barang lusuh perlu permit).

2. Petender diwajibkan menghadiri lawatan tapak yang akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 22 Ogos 2024 (Khamis)
Masa : 11.00 pagi
Tempat : Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen Tender : boleh didapati secara percuma selepas lawatan tapak. Petender diwajibkan membawa USB Flash Drive untuk mendapatkan Dokumen Tender.

3. Petender perlu membawa bersama dokumen-dokumen yang diperlukan semasa lawatan tapak seperti berikut:-

(a) Salinan Sijil SSM yang telah disahkan benar
(b) Kad Pengenalan
(c) Cap Syarikat
(d) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) yang telah disahkan benar


4. Hanya PENAMA yang terdapat dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak ini.
 
Bidang  : 221902 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 0.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 15-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENGURUSAN SISA-SISA KLINIKAL DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN

No Rujukan: T/1503/8/2024/2027(4)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
Kod Bidang Kementerian Kewangan (MoF) Malaysia: 221002 Dan 221003 Dan 221008 Dan 050101

SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 04 September 2024 (Rabu)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

i) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
ii) Kad Pengenalan
iii) Cap Syarikat
iv) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
v) Salinan Lesen daripada Jabatan Alam Sekitar

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 221002 Dan
221003 Dan
221008 Dan
050101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 500.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 29-08-2024
Tutup: 25-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BARANG-BARANG RADIOFARMASEUTIKAL BAGI BAHAN RADIOAKTIF DAN BAHAN BUKAN RADIOAKTIF

No Rujukan: T/1047/8/2024/2027(1)

Maklumat Tambahan: Petender diwajibkan mengemukakan salinan Lesen A (Bahan Radioaktif) dan Lesen D (Pengangkutan) yang telah disahkan benar yang dikeluarkan oleh Lembaga Perlesenan Tenaga Atom untuk Bahan Radioaktif semasa membeli dokumen tawaran.

Petender wajib mempunyai kod bidang 050301 DAN 050202 DAN 050201
 
Bidang  : 050201 Dan
050202 Dan
050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN DUA BELAS (12) UNIT LIF JENAMA MITSUBISHI DI BANGUNAN MENARA UTAMA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1703/8/2024/2026(7)

Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Enam Ratus Ribu sahaja (RM600,000.00).

2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.

3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.

4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 04 September 2024 (Rabu)
Masa: 9.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

i) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
ii) Kad Pengenalan
iii) Cap Syarikat
iv) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 220505 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 29-08-2024
Tutup: 25-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN LIMA BELAS (15) UNIT LIF JENAMA SCHINDLER DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1703/8/2024/2026(6)

Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Enam Ratus Lima Puluh Ribu sahaja (RM650,000.00).

2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.

3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.

4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 03 September 2024 (Selasa)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

i) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
ii) Kad Pengenalan
iii) Cap Syarikat
iv) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 220505 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 29-08-2024
Tutup: 25-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN TONER

No Rujukan: T/809/8/2024/2027(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 020601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
10  TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI GUNA HABIS KEJURURAWATAN

No Rujukan: T/895/8/2024/2027(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.

2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

3. Syarikat adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli dokumen sebut harga/tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
  a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
  b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
  a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
  b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
  a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa tutup iklan yang dinyatakan.

6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender tidak akan dipertimbangkan.





ADDRESS

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMAIL

  • Email : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • Phone No : 03-79494422
    Fax : 03-79492030

WEBSITE

  • WEBSITE : www.ummc.edu.my