1 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN SEPULUH (10) UNIT LIF JENAMA OTIS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/8/2024/2026(4)
Maklumat Tambahan: 1/ Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia: Lima ratus lima puluh ribu sahaja (RM550,000.00).
2/ Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
3/ Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.
4/ PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 06 Ogos 2024 (Selasa)
Masa: 9.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
220505
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 01-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF PEJABAT FASILITI DAN KEMUDAHAN PERKHIDMATAN LINEN DI BANGUNAN FASILITI DAN DOBI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/7/2024(14)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori B Dan CE Dan ME, Pengkhususan B04 Dan B11 Dan B12 Dan B13 Dan B14 Dan B15 Dan CE21 Dan CE34 Dan M01 Dan M02 Dan M15
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 25 Julai 2024 (Khamis)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan G4-B-B11 (Pemasangan Papan Tanda Pada Bangunan) Dan G4-B-B12 (Kerja Pemasangan Kaca) Dan G4-B-B13 (Pemasangan Jubin) Dan G4-B-B14 (Kerja-kerja Cat) Dan G4-B-B15 (Pemasangan Bumbung) Dan G4-CE-CE34 (Kerja Pemasangan Konkrit Pratuang) Dan G4-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan G4-ME-M01 (Sistem Hawa Dingin dan Pengedaran Udara) Dan G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) Dan G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 22-07-2024
Tutup: 15-08-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA NAIK TARAF SISTEM INTEGRATED RADIOACTIVE WASTE DECAY TANK INCLUDING DECOMMISSIONING EXISTING WASTE DECAY TANK DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA [KONTRAKTOR UTAMA]
No Rujukan: T/1803/8/2024(17)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 Atau G5 Atau G6, Kategori ME, Pengkhususan M11 Atau M12 Atau M15 Atau M19
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 07 Ogos 2024 (Rabu)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G6-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G6-ME-M12 (Loji khusus) Atau G6-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G5-ME-M19 (Pemasangan kelengkapan loji) G5-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G5-ME-M12 (Loji khusus) Atau G5-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G4-ME-M19 (Pemasangan kelengkapan loji) G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G4-ME-M12 (Loji khusus) Atau G6-ME-M19 (Pemasangan kelengkapan loji) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 02-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA NAIK TARAF LAPAN (8) UNIT LIF SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA SELATAN, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/8/2024(15)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 Atau Ke Atas, Kategori ME, Pengkhususan M03
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 06 Ogos 2024 (Selasa)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G5-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G6-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G7-ME-M03 (Lif dan eskalator) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 01-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SEBELAS (11) UNIT LIF SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA TIMUR, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/8/2024(16)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G6 Atau Ke Atas, Kategori ME, Pengkhususan M03
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 07 Ogos 2024 (Rabu)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G6-ME-M03 (Lif dan eskalator) Atau G7-ME-M03 (Lif dan eskalator) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 01-08-2024
Tutup: 28-08-2024
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN TIGA (3) UNIT VENTILATOR, INTENSIVE CARE INTEGRATED WITH PHYSIOLOGICAL MONITORING SYSTEM AND FLUID MANAGEMENT SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/7/2024(16)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101 Atau
050102
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 25-07-2024
Tutup: 15-08-2024
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA INSTRUMENT PLACEMENT BAGI UJIAN MYCOBACTERIA LIQUID CULTURE MEDIA FOR DETECTING MYCOBACTERIA
No Rujukan: T/921/7/2024/2026(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 25-07-2024
Tutup: 15-08-2024
Masa: 12.00pm
|
8 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN MEDIA PRE-POURED AGAR PLATES
No Rujukan: T/921/7/2024/2027(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 25-07-2024
Tutup: 15-08-2024
Masa: 12.00pm
|
9 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS PELBAGAI CATHETER AND CANNULA
No Rujukan: T/1120/7/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 25-07-2024
Tutup: 15-08-2024
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.