Vendor

Tender List

Bil Tajuk Syarat Utama Tarikh Naskah Meja
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS KEJURURAWATAN

No Rujukan: T/809/9/2024/2027(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 30-09-2024
Tutup: 21-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN MENAIK TARAF PERKAKASAN (HARDWARE) DAN PERISIAN (SOFTWARE) BAGI ELEKTA VERSA HD LINAC, TREATMENT PLANNING SYSTEM MONACO DAN ONCOLOGY INFORMATION SYSTEM MOSAIQ OIS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1503/9/2024(7)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 Dan
220601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT SISTEM ANALISA ASID AMINO DI MAKMAL IEM, BAHAGIAN PERUBATAN MAKMAL, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/9/2024(21)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 11 September 2024 (Rabu)
Masa: 09.00 Pagi
Tempat: Bilik Konferens, Bahagian Perubatan Makmal, Tingkat 4, Menara Timur, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan sesi taklimat / lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 060501 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan/ Perabot
Buka: 06-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEDIAAN DAN PENGHIDANGAN MAKANAN TENGAHARI PEGAWAI PERUBATAN DEWAN BEDAH PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN

No Rujukan: T/1503/9/2024/2026(6)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT
Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-

Tarikh: 11 September 2024 (Rabu)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
 
Bidang  : 040103 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 06-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN PERKHIDMATAN MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SEPULUH (10) UNIT KIOSK BAYARAN LAYAN DIRI SECARA SEWAAN UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN

No Rujukan: T/1503/9/2024/2027(5)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 11 September 2024 (Rabu)
Masa: 11.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 210101 Atau
210102 Atau
210103 Atau
210104 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 06-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DENGAN PENEMPATAN PERALATAN BAGI UJIAN HUMAN LEUKOCYTE ANTIGEN (HLA) TYPING

No Rujukan: T/1123/9/2024/2027(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 060101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA PENEMPATAN PERALATAN UNTUK UJIAN NUCLEIC ACID

No Rujukan: T/1126/9/2024/2028(3)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 060101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 300.00
Kategori : Bekalan
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN DUA (2) UNIT PORTABLE COMPACT FULLY DIGITAL COLOR DOPPLER ULTRASOUND SCANNER FOR GENERAL AND CARDIOVASCULAR APPLICATION DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/9/2024(22)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan/ Perabot
Buka: 11-09-2024
Tutup: 02-10-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun



SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang pertama kali berminat ingin menyertai sebut harga / tender di PPUM DIWAJIBKAN untuk mendaftar di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM bagi mendapatkan akses Sistem iPerolehan PPUM dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00.

- Sila muat turun dan lengkap borang [BORANG PENDAFTARAN] dan dibawa bersama sewaktu pendaftaran di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM

2. Pembelian dokumen sebut harga / tender perlu dibuat di Kaunter Jabatan Perolehan sahaja kecuali sekiranya lawatan tapak diwajibkan. Pembelian dokumen akan dibenarkan setelah lawatan tapak selesai.

3. Pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih berkuatkuasa tempoh sah laku dan telah memuat naik dokumen terkini yang disahkan BENAR (setiap helaian dokumen) di dalam Sistem iPerolehan https://iperolehan.ummc.edu.my sebelum dibenarkan membeli dokumen sebut harga / tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja

4. Kaedah pembayaran pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender adalah secara Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA dan tidak akan dikembalikan.

5. Dokumen yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

6. Dokumen sebut harga / tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan penyerahan sampel berkaitan (sekiranya ada) perlu dihantar sebelum atau pada tarikh dan masa yang dinyatakan di dalam iklan.

- Sila pastikan tempoh sahlaku harga tawaran adalah seperti berikut:

   6.1. 120 hari dari tarikh tutup iklan untuk tender.

   6.2. 90 hari dari tarikh tutup iklan untuk sebut harga.

7. Iklan akan DITUTUP pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

8. Penghantaran dokumen (manual) dan penerimaan sampel (sekiranya ada) di kaunter Jabatan Perolehan TIDAK akan diterima selepas tarikh tutup iklan dan masa tutup iklan.

9. Sekiranya pihak PPUM memerlukan penjelasan lanjut atau maklumat tambahan daripada syarikat semasa proses penilaian TENDER / SEBUT HARGA dilaksanakan, PPUM akan mengemukakan makluman secara bertulis kepada syarikat setelah kebenaran diperolehi daripada Pengerusi Lembaga Perolehan / Pengerusi Jawatankuasa Sebut Harga.

10. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan tender / sebut harga tidak akan dipertimbangkan.

11. Waktu perkhidmatan di Jabatan Perolehan adalah dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang pada waktu pejabat.





ALAMAT

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMEL

  • Emel : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • No Tel : 03-79494422
    Faks : 03-79492030

LAMAN WEB

  • LAMAN WEB : www.ummc.edu.my