1 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEDIAAN DAN PENGHIDANGAN MAKANAN TENGAHARI PEGAWAI PERUBATAN DEWAN BEDAH PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN
No Rujukan: T/1503/10/2024/2026(9)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT
Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-
Tarikh: 06 November 2024 (Rabu)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
|
Bidang |
: |
040103
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 30-10-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
Muat turun
|
2 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENGURUSAN, PENYELENGGARAAN DAN OPERASI SISTEM BEKALAN ELEKTRIK 33KV & 11KV DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1503/10/2024/2027(8)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 05 November 2024 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
5) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempoh.
6) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh.
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
220503 Dan
|
G4 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 30-10-2024
Tutup: 28-11-2024
Masa: 12.00pm
|
Muat turun
|
3 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF PEJABAT FASILITI DAN KEMUDAHAN PERKHIDMATAN LINEN DI BANGUNAN FASILITI DAN DOBI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/10/2024(19)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori (B) (CE) (ME), Pengkhususan B04 Dan B13 Dan CE21 Dan M01 Dan M15 Dan (B12 Atau B14 Atau B15 Atau M02)
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 18 Oktober 2024 (Jumaat)
Masa: 9.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil Surahanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan G4-B-B13 (Pemasangan Jubin) Dan G4-B-B15 (Pemasangan Bumbung) Atau G4-B-B14 (Kerja-kerja Cat) Atau G4-B-B12 (Kerja Pemasangan Kaca) Atau G4-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan G4-ME-M01 (Sistem Hawa Dingin dan Pengedaran Udara) Dan G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) Atau G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Dan |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 15-10-2024
Tutup: 08-11-2024
Masa: 12.00pm
|
Muat turun
|
4 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM INTEGRATED RADIOACTIVE WASTE DECAY TANK INCLUDING DECOMMISSIONING EXISTING WASTE DECAY TANK DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/10/2024(20)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G5 Atau G6, Kategori ME, Pengkhususan M11 Atau M12 Atau M15
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 18 Oktober 2024 (Jumaat)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G5-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G5-ME-M12 (Loji khusus) Atau G5-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau G6-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau G6-ME-M12 (Loji khusus) Atau G6-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 15-10-2024
Tutup: 08-11-2024
Masa: 12.00pm
|
Muat turun
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ECG ELECTRODE
No Rujukan: T/897/10/2024/2027(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 18-10-2024
Tutup: 08-11-2024
Masa: 12.00pm
|
Muat turun
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang pertama kali berminat ingin menyertai sebut harga / tender di PPUM DIWAJIBKAN untuk mendaftar di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM bagi mendapatkan akses Sistem iPerolehan PPUM dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00.
- Sila muat turun dan lengkap borang [BORANG PENDAFTARAN] dan dibawa bersama sewaktu pendaftaran di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM
2. Pembelian dokumen sebut harga / tender perlu dibuat di Kaunter Jabatan Perolehan sahaja kecuali sekiranya lawatan tapak diwajibkan. Pembelian dokumen akan dibenarkan setelah lawatan tapak selesai.
3. Pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih berkuatkuasa tempoh sah laku dan telah
memuat naik dokumen terkini yang disahkan BENAR (setiap helaian dokumen) di dalam Sistem iPerolehan https://iperolehan.ummc.edu.my sebelum dibenarkan membeli dokumen sebut harga / tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Kaedah pembayaran pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender adalah secara Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA dan tidak akan dikembalikan.
5. Dokumen yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
6. Dokumen sebut harga / tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan penyerahan sampel berkaitan (sekiranya ada) perlu dihantar sebelum atau pada tarikh dan masa yang dinyatakan di dalam iklan.
- Sila pastikan tempoh sahlaku harga tawaran adalah seperti berikut:
6.1. 120 hari dari tarikh tutup iklan untuk tender.
6.2. 90 hari dari tarikh tutup iklan untuk sebut harga.
7. Iklan akan DITUTUP pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.
8. Penghantaran dokumen (manual) dan penerimaan sampel (sekiranya ada) di kaunter Jabatan Perolehan TIDAK akan diterima selepas tarikh tutup iklan dan masa tutup iklan.
9. Sekiranya pihak PPUM memerlukan penjelasan lanjut atau maklumat tambahan daripada syarikat semasa proses penilaian TENDER / SEBUT HARGA dilaksanakan, PPUM akan mengemukakan makluman secara bertulis kepada syarikat setelah kebenaran diperolehi daripada Pengerusi Lembaga Perolehan / Pengerusi Jawatankuasa Sebut Harga.
10. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan tender / sebut harga tidak akan dipertimbangkan.
11. Waktu perkhidmatan di Jabatan Perolehan adalah dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang pada waktu pejabat.