Vendor

Tender List

Bil Tajuk Syarat Utama Tarikh Naskah Meja
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYEDIAAN DAN PENGHIDANGAN MAKANAN TENGAHARI PEGAWAI PERUBATAN DEWAN BEDAH PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN

No Rujukan: T/1503/10/2024/2026(9)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT
Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-

Tarikh: 06 November 2024 (Rabu)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
 
Bidang  : 040103 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 30-10-2024
Tutup: 28-11-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENGURUSAN, PENYELENGGARAAN DAN OPERASI SISTEM BEKALAN ELEKTRIK 33KV & 11KV DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1503/10/2024/2027(8)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 05 November 2024 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
5) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempoh.
6) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh.

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 220503 Dan
G4 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 30-10-2024
Tutup: 28-11-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF PEJABAT FASILITI DAN KEMUDAHAN PERKHIDMATAN LINEN DI BANGUNAN FASILITI DAN DOBI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/10/2024(19)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori (B) (CE) (ME), Pengkhususan B04 Dan B13 Dan CE21 Dan M01 Dan M15 Dan (B12 Atau B14 Atau B15 Atau M02)


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 18 Oktober 2024 (Jumaat)
Masa: 9.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Surahanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan
G4-B-B13 (Pemasangan Jubin) Dan
G4-B-B15 (Pemasangan Bumbung) Atau
G4-B-B14 (Kerja-kerja Cat) Atau
G4-B-B12 (Kerja Pemasangan Kaca) Atau
G4-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan
G4-ME-M01 (Sistem Hawa Dingin dan Pengedaran Udara) Dan
G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) Atau
G4-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Dan
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 15-10-2024
Tutup: 08-11-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM INTEGRATED RADIOACTIVE WASTE DECAY TANK INCLUDING DECOMMISSIONING EXISTING WASTE DECAY TANK DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/10/2024(20)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G5 Atau G6, Kategori ME, Pengkhususan M11 Atau M12 Atau M15


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 18 Oktober 2024 (Jumaat)
Masa: 10.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  :
G5-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau
G5-ME-M12 (Loji khusus) Atau
G5-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau
G6-ME-M11 (Pembinaan dan rawatan khusus) Atau
G6-ME-M12 (Loji khusus) Atau
G6-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai) Atau
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 15-10-2024
Tutup: 08-11-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ECG ELECTRODE

No Rujukan: T/897/10/2024/2027(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 18-10-2024
Tutup: 08-11-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun



SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang pertama kali berminat ingin menyertai sebut harga / tender di PPUM DIWAJIBKAN untuk mendaftar di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM bagi mendapatkan akses Sistem iPerolehan PPUM dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00.

- Sila muat turun dan lengkap borang [BORANG PENDAFTARAN] dan dibawa bersama sewaktu pendaftaran di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM

2. Pembelian dokumen sebut harga / tender perlu dibuat di Kaunter Jabatan Perolehan sahaja kecuali sekiranya lawatan tapak diwajibkan. Pembelian dokumen akan dibenarkan setelah lawatan tapak selesai.

3. Pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih berkuatkuasa tempoh sah laku dan telah memuat naik dokumen terkini yang disahkan BENAR (setiap helaian dokumen) di dalam Sistem iPerolehan https://iperolehan.ummc.edu.my sebelum dibenarkan membeli dokumen sebut harga / tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja

4. Kaedah pembayaran pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender adalah secara Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA dan tidak akan dikembalikan.

5. Dokumen yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

6. Dokumen sebut harga / tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan penyerahan sampel berkaitan (sekiranya ada) perlu dihantar sebelum atau pada tarikh dan masa yang dinyatakan di dalam iklan.

- Sila pastikan tempoh sahlaku harga tawaran adalah seperti berikut:

   6.1. 120 hari dari tarikh tutup iklan untuk tender.

   6.2. 90 hari dari tarikh tutup iklan untuk sebut harga.

7. Iklan akan DITUTUP pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

8. Penghantaran dokumen (manual) dan penerimaan sampel (sekiranya ada) di kaunter Jabatan Perolehan TIDAK akan diterima selepas tarikh tutup iklan dan masa tutup iklan.

9. Sekiranya pihak PPUM memerlukan penjelasan lanjut atau maklumat tambahan daripada syarikat semasa proses penilaian TENDER / SEBUT HARGA dilaksanakan, PPUM akan mengemukakan makluman secara bertulis kepada syarikat setelah kebenaran diperolehi daripada Pengerusi Lembaga Perolehan / Pengerusi Jawatankuasa Sebut Harga.

10. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan tender / sebut harga tidak akan dipertimbangkan.

11. Waktu perkhidmatan di Jabatan Perolehan adalah dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang pada waktu pejabat.





ALAMAT

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMEL

  • Emel : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • No Tel : 03-79494422
    Faks : 03-79492030

LAMAN WEB

  • LAMAN WEB : www.ummc.edu.my