Vendor

Quotation List

Bil Tajuk Syarat Utama Tarikh Naskah Meja
1 SEBUT HARGA PELUPUSAN KENDERAAN SECARA JUALAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: S/L/8/2024(1)

Maklumat Tambahan: 1. Penjualan aset ini adalah terbuka kepada syarikat atau orang perseorangan yang berminat.

2. Penyebut Harga diwajibkan menghadiri lawatan tapak yang akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 29 Ogos 2024 (Khamis)
Masa : 11:00 pagi
Tempat : Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

3. syarikat atau orang perseorangan perlu membawa bersama dokumen-dokumen yang diperlukan semasa lawatan tapak seperti berikut:-

(a) Salinan Sijil SSM yang telah disahkan benar (syarikat sahaja)
(b) Kad Pengenalan
(c) Cap Syarikat (syarikat sahaja)
(d) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) yang masih
sah tempoh lakunya dan telah disahkan benar (syarikat sahaja).

4. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

5. Dokumen Sebut Harga boleh didapati secara percuma selepas lawatan tapak dijalankan. Syarikat atau orang perseorangan diwajibkan membawa USB Flash Drive untuk mendapatkan Dokumen Tawaran tersebut.

6. Walaubagaimanapun, Penyebut Harga adalah dikehendaki membayar Deposit Sebut Harga sebanyak 5% daripada harga tawaran bagi aset tersebut atau maksimum RM5,000.00 dan disertakan resit pembayaran bersama Dokumen Sebut Harga yang diuruskan seperti berikut:

(a) Pembayaran Deposit Sebut Harga boleh dibuat dalam bentuk Kad Debit / Kad Kredit /
eWallet / Bank Draft atas nama Pusat Perubatan Universiti Malaya di Jabatan
Perolehan.



 
Bidang  :
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 0.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 22-08-2024
Tutup: 12-09-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
2 SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL BEKALAN QUALITY ASSURANCE PROGRAM (QAP)

No Rujukan: S/1123/8/2024(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 060101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Bekalan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
3 SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL UBAT FENTANYL TRANSDERMAL PATCH

No Rujukan: S/885/8/2024(3)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050201 Dan
050202 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Bekalan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
4 SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN TIGA BELAS (13) UNIT VENTILATOR, INTENSIVE CARE JENAMA MINDRAY DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: S/1703/8/2024/2026(21)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT SEBUT HARGA

Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-

Tarikh: 16 Ogos 2024 (Jumaat)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa taklimat sebut harga:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang terdapat dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) sahaja boleh menghadiri sesi taklimat ini.

Penjualan dokumen sebut harga hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
 
Bidang  : 220601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
5 SEBUTHARGA BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAH SATU (1) UNIT COMPUTERIZED BALANCE & POSTUROGRAPHY SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

No Rujukan: S/1/8/2024(30)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Peralatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
6 SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL UBAT BERACTANT INTRATRACHEAL SUSPENSION

No Rujukan: S/885/8/2024(4)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050201 Dan
050202 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Bekalan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
7 SEBUT HARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN SISTEM HAWA DINGIN UMMC-CIGMIT DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH 2 TAHUN.

No Rujukan: S/1703/8/2024/2026(23)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 220301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
8 SEBUT HARGA BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SEBAHAGIAN KLINIK RAWATAN HARIAN MEDIKAL UNTUK DIJADIKAN RUANG DIALISIS TAMBAHAN, JABATAN ONKOLOGI DI ARAS 2, BANGUNAN MENARA TIMUR, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: S/1803/8/2024(11)

Maklumat Tambahan: LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 13 Ogos 2024 (10.00 pagi)
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
2) Kad Pengenalan
3) Cop Syarikat.
4) Sijil Asal Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempohnya.
5) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempohnya.
6) Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di dalam Sijil PPK & SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak.
7) Dokumen sebut harga akan dijual selepas sesi lawatan tapak berakhir sehingga jam 4.30 petang. Manakala bagi hari berikutnya, dokumen sebut
harga akan dijual mulai jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang di Jabatan Perolehan
 
Bidang  :
G3-B-B04 (Kerja-kerja Pembinaan Bangunan) Dan
G3-CE-CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam) Dan
G3-ME-M15 (Kelengkapan Mekanikal Pelbagai)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 07-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
9 SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN ICT (RFID) UNTUK PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (PPUM) BAGI TEMPOH SATU (1) TAHUN

No Rujukan: S/1703/8/2024/2025(19)

Maklumat Tambahan: Bumiputera sahaja.
 
Bidang  : 210101 Atau
210102 Atau
210103 Atau
210104 Atau
210105 Atau
210109 Atau
210201 Atau
210202 Atau
210203 Atau
Taraf : BUMIPUTERA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
10 SEBUT HARGA BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN BERKALA UNTUK SISTEM AUTOMASI DAN KAWAL SELIA BANGUNAN (B.A.S) PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN

No Rujukan: S/1703/8/2024/2026(24)

Maklumat Tambahan: LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN

SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK

Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai sebut harga ini.

Sesi Taklimat/Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 19 Ogos 2024 (Isnin)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen sebut harga hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 210101 Atau
210102 Atau
210103 Atau
210104 Atau
210105 Atau
210106 Atau
210107 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
11 SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL BEKALAN BEG SPESIMEN KHAS UNTUK JABATAN PATOLOGI FORENSIK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: S/1124/8/2024/2027(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 
Taraf : BUMIPUTERA
Harga : RM 10.00
Kategori : Bekalan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
12 SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN EMPAT BELAS (14) UNIT VACUUM PUMP DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN

No Rujukan: S/1703/8/2024/2026(22)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 220601 Atau
221508 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
13 SEBUT HARGA BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN PERKAKAS SUIS VOLTAN TINGGI 11KV/415V, TERMASUK KERJA-KERJA MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJITERIMA DAN MENTAULIAH SISTEM BEKALAN ELEKTRIK DI PENCAWANG ELEKTRIK NO.4, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: S/1803/8/2024(10)

Maklumat Tambahan: LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 20 OGOS 2024 (10.00 pagi)
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
2) Kad Pengenalan
3) Cop Syarikat.
4) Sijil Asal Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) yang masih sah laku tempohnya.
5) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempohnya.
6) Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) di dalam Sijil PPK & SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak.
7) Dokumen sebut harga akan dijual selepas sesi lawatan tapak berakhir sehingga jam 4.30 petang. Manakala bagi hari berikutnya, dokumen sebut
harga akan dijual mulai jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang di Jabatan Perolehan
 
Bidang  :
G3 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
14 SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN DUA PULUH TIGA (23) UNIT VENTILATOR, INTENSIVE CARE JENAMA PURITAN BENNETT DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

No Rujukan: S/1703/8/2024/2027(20)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 220601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun
15 SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN TIGA BELAS (13) UNIT BLOOD MIXER, EMPAT (4) UNIT AUTOMATED PROCESSING MACHINE DAN SATU (1) UNIT APHERESIS SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

No Rujukan: S/1703/8/2024/2026(18)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 220601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 10.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 14-08-2024
Tutup: 28-08-2024 
Masa: 12.00pm
          
Muat turun



SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang pertama kali berminat ingin menyertai sebut harga / tender di PPUM DIWAJIBKAN untuk mendaftar di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM bagi mendapatkan akses Sistem iPerolehan PPUM dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00.

- Sila muat turun dan lengkap borang [BORANG PENDAFTARAN] dan dibawa bersama sewaktu pendaftaran di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM

2. Pembelian dokumen sebut harga / tender perlu dibuat di Kaunter Jabatan Perolehan sahaja kecuali sekiranya lawatan tapak diwajibkan. Pembelian dokumen akan dibenarkan setelah lawatan tapak selesai.

3. Pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih berkuatkuasa tempoh sah laku dan telah memuat naik dokumen terkini yang disahkan BENAR (setiap helaian dokumen) di dalam Sistem iPerolehan https://iperolehan.ummc.edu.my sebelum dibenarkan membeli dokumen sebut harga / tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja

4. Kaedah pembayaran pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender adalah secara Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA dan tidak akan dikembalikan.

5. Dokumen yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

6. Dokumen sebut harga / tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan penyerahan sampel berkaitan (sekiranya ada) perlu dihantar sebelum atau pada tarikh dan masa yang dinyatakan di dalam iklan.

- Sila pastikan tempoh sahlaku harga tawaran adalah seperti berikut:

   6.1. 120 hari dari tarikh tutup iklan untuk tender.

   6.2. 90 hari dari tarikh tutup iklan untuk sebut harga.

7. Iklan akan DITUTUP pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

8. Penghantaran dokumen (manual) dan penerimaan sampel (sekiranya ada) di kaunter Jabatan Perolehan TIDAK akan diterima selepas tarikh tutup iklan dan masa tutup iklan.

9. Sekiranya pihak PPUM memerlukan penjelasan lanjut atau maklumat tambahan daripada syarikat semasa proses penilaian TENDER / SEBUT HARGA dilaksanakan, PPUM akan mengemukakan makluman secara bertulis kepada syarikat setelah kebenaran diperolehi daripada Pengerusi Lembaga Perolehan / Pengerusi Jawatankuasa Sebut Harga.

10. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan tender / sebut harga tidak akan dipertimbangkan.

11. Waktu perkhidmatan di Jabatan Perolehan adalah dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang pada waktu pejabat.





ALAMAT

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMEL

  • Emel : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • No Tel : 03-79494422
    Faks : 03-79492030

LAMAN WEB

  • LAMAN WEB : www.ummc.edu.my