1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNAHABIS OPTIFLOW, SENSOR ADHESIVE FOR NEONATE DAN INTRACRANIAL PRESSURE CATHETER (ICP)SET
No Rujukan: T/1121/9/2022/2024(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 08-09-2022
Tutup: 29-09-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN SEWAAN RUANG NIAGA PERALATAN PEMULIHAN DI LOT RETAIL 5, ARAS BAWAH, BANGUNAN PLAZA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No Rujukan: T/1503/8/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan: 1. Taklimat dan lawatan tapak (Diwajibkan) akan diadakan Khamis, 25 Ogos 2022, jam 9.00 pagi bertempat di Dewan Pulasari, Tingkat 2, Bangunan RUKA, PPUM. Sebarang pertanyaan berhubung lawatan tapak, sila hubungi pegawai yang berikut:
a) Puan Dahlia binti Suhaimi di alamat e-mel: dahlia@ummc.edu.my (03-7949 2352); atau
b) Puan Norhafiza binti Md Daud di alamat e-mel: norhafiza@ummc.edu.my (03 7949 4001)
2. Dokumen tawaran akan dijual selepas sesi lawatan tapak mulai hari Khamis, 25 Ogos 2022 berakhir sehingga 4.30 petang. Manakala bagi hari berikutnya, dokumen tawaran akan dijual mulai jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang di Jabatan Perolehan dengan harga seperti dinyatakan dalam bentuk Kiriman Wang / Bank Draf / Wang Pos / Kad Kredit / Kad Debit / eWallet (QRPay, GrabPay, Touch & Go Dan Lain-Lain) atas nama Pusat Perubatan Universiti Malaya yang tidak akan dikembalikan.
3. Petender diwajibkan membawa USB Flash Drive semasa membeli dokumen tawaran.
4. Petender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan Sijil Pendaftaran Perniagaan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) yang masih sah tempohnya untuk semakan sebelum membeli dokumen tawaran.
5. Dokumen tawaran WAJIB dilengkapkan dan dihantar secara serahan tangan sebelum atau pada hari Khamis, 15 September 2022 sebelum jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan. Dokumen yang lewat dihantar tidak akan dipertimbangkan.
|
Bidang |
: |
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA ATAU SSM
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 15-09-2022
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI DRESSING
No Rujukan: T/1120/9/2022/2025(3)
Maklumat Tambahan: NOTIS RALAT TAWARAN
Adalah dimaklumkan bahawa terdapat pindaan pada syarat utama bagi Tawaran Bagi Membekal Bekalan Pelbagai Dressing ; Rujukan Tawaran: T/1120/9/2022/2025(3) yang telah diiklankan pada 8 September 2022 melalui Akhbar Berita harian iaitu:-
Harga Dokumen :
RM150.00 (WANG POS/KIRIMAN WANG/BANK DRAF/KAD KREDIT/ KAD DEBIT/EWALLET (QR PAY, GRAB PAY, TOUCH & GO DAN LAIN-LAIN)).
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 150.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 08-09-2022
Tutup: 29-09-2022
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PEMBEKALAN DAN PENCUCIAN LINEN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH LIMA (5) TAHUN
No Rujukan: T/1503/8/2022/2027(2)
Maklumat Tambahan: Kod Bidang: 222302
LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Butiran Lawatan Tapak adalah seperti berikut:
Tarikh: 30 Ogos 2022 (Selasa)
Masa: 10.30 pagi
Lokasi: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Hanya PENAMA di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia sahaja boleh menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak. Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:
i) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan kod bidang berkaitan dengan Kementerian Kewangan Malaysia (masih sah tempoh laku/berkuat kuasa)
ii) Kad Pengenalan
iii) Cop Syarikat
|
Bidang |
: |
222302
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 1,050.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 18-08-2022
Tutup: 20-09-2022
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.