1 |
TAWARAN HARGA BAGI SEWAAN RUANG NIAGA PERALATAN PEMULIHAN DI LOT RETAIL 5, BANGUNAN PLAZA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA BAGI TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No Rujukan: T/1503/12/2021/2024(18)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT YANG PERLU DIPATUHI:
1. Petender yang hendak menyertai tawaran ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dalam bentuk Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draf / Kad Kredit / Kad Debit/ eWallet (QRPay, GrabPay, Touch & Go dan Lain-Lain) atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Petender diwajibkan membawa USB Flash Drive semasa membeli dokumen tawaran.
3. Petender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut yang masih sah tempohnya untuk semakan sebelum membeli dokumen tawaran.
3.1 Sijil Pendaftaran Perniagaan Suruhanjaya Syarikat (SSM)
3.2 Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dan kod bidang berkaitan dengan Kementerian Kewangan Malaysia
4. Dokumen tawaran akan dijual mulai hari Selasa, 07 Disember 2021 dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang di Jabatan Perolehan dengan harga seperti dinyatakan dalam bentuk Kiriman Wang / Bank Draf / Wang Pos / Kad Kredit / Kad Debit / eWallet (QRPay, GrabPay, Touch & Go Dan Lain-Lain) atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan.
5. Dokumen tawaran yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan Perolehan sebelum atau pada Selasa, 28 Disember 2021 jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan. Dokumen yang lewat dihantar tidak akan dipertimbangkan.
6. Taklimat dan lawatan tapak akan diadakan pada 23 Disember 2021 (Khamis), jam 10.00 sehingga 12.00 tengah hari bertempat di Dewan Sekapur Sirih, Tingkat 1, Bangunan Trauma & Kecemasan, PPUM. Petender yang menghadiri sesi lawatan tapak dikehendaki mematuhi Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan.
Nota: Lawatan tapak adalah Tidak Diwajibkan, namun petender dinasihatkan untuk menghadiri sesi taklimat dan lawatan tapak sebelum mengemukakan dokumen tender.
7. Sebarang pertanyaan, sila hubungi Puan Dahlia binti Suhaimi di alamat e-mel: dahlia@ummc.edu.my atau di talian 03 7949 2352.
|
Bidang |
: |
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 07-12-2021
Tutup: 28-12-2021
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN REAGEN DAN PERALATAN SECARA SEWAAN UNTUK UJIAN PROTEIN KHAS DAN UJIAN KIMIA KHAS
No Rujukan: T/1123/12/2021/2024(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
221508
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-12-2021
Tutup: 28-12-2021
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN SATU (1) UNIT MAMMOGRAPHY SYSTEM JENAMA HOLOGIC DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/12/2021/2024(17)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 07-12-2021
Tutup: 28-12-2021
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS DIALYZER SET
No Rujukan: T/102/11/2021/2024(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN SURGICAL STERILE GOWN AND UNIVERSAL DRAPES
No Rujukan: T/1121/11/2021/2024(7)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS KEJURURAWATAN
No Rujukan: T/809/11/2021/2024(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DAN BAHAN PAKAI BUANG SERTA INSTRUMENT PLACEMENT PERALATAN FULLY AUTOMATED IMMUNOASSAY BAGI UJIAN DIAGNOSTIC TREPONEMA PALLIDUM TOTAL ANTIBODIES
No Rujukan: T/921/11/2021/2023(6)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
8 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN DAN BAHAN PAKAI BUANG DENGAN INSTRUMENT PLACEMENT UNTUK UJIAN SISTEM AUTOMASI IDENTIFIKASI DAN UJIAN KERENTANAN ANTIBIOTIK MIKROORGANISMA
No Rujukan: T/921/11/2021/2023(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
9 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GREEN GAUZE, ABDOMINAL GAUZE PACK DAN GAUZE X-RAY DETECTABLE
No Rujukan: T/1121/11/2021/2024(6)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
10 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN REAGEN DAN PERALATAN SECARA SEWAAN BAGI PERKHIDMATAN HEMATOLOGI (MAKMAL RUTIN HEMATOLOGI DAN MAKMAL POLIKLINIK)
No Rujukan: T/1123/11/2021/2026(3)
Maklumat Tambahan: LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
Lawatan Tapak dilaksanakan secara berjadual di Bahagian Perubatan Makmal seperti yang dinyatakan dalam dokumen tender.
Tarikh dan pegawai serta nombor telefon yang boleh dihubungi adalah seperti berikut:-
Tarikh: 22 November 2021 sehingga 26 November 2021
Pegawai dan nombor telefon yang boleh dihubungi :
03-79492756/2229/2392 (Encik Mozhofar bin Md.Yusof/ Puan Nor Inna binti Yazid/ Puan Rosliza binti Sa'ad).
Amalan Penjarakan fizikal, penggunaan hand sanitizer dan pemakaian pelitup muka adalah wajib.
|
Bidang |
: |
221508
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 320.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-11-2021
Tutup: 07-12-2021
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.