Pembekal

Tender List

Tahun : 2025

Bulan : 3

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN PANEL VOLTAN RENDAH (LV) 415V MENARA TIMUR DI PENCAWANG ELEKTRIK NO.2 (PE 2) DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/3/2025(2)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori ME, Pengkhususan E04 Dan E11.


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 17 Mac 2025 (Isnin)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) Dan
G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 11-03-2025
Tutup: 09-04-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SATU (1) UNIT TRANSFORMER 33KV (TR A) DAN PANEL VOLTAN TINGGI (HT) 33KV/11KV DI PENCAWANG PENGAGIHAN UTAMA 1 (PPU1) SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/3/2025(1)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G7, Kategori ME, Pengkhususan E05 DAN E10 DAN E11 DAN E24


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 17 Mac 2025 (Isnin)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
 
Bidang  :
G7 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) Dan
G7 (Elektrikal)-ME-E10 (Panel kawalan khusus) Dan
G7 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik) Dan
G7 (Elektrikal)-ME-E24 (Pemasangan Voltan Tinggi Melebihi 11KV sehingga 33KV)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 500.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 11-03-2025
Tutup: 09-04-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN 45 UNIT 'AUTOMATED MEDICATION DISPENSING CABINET SYSTEM' DI KAWASAN KLINIKAL DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/2/2025(1)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 27 Februari 2025 (Khamis)
Masa: 10.00 pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.


MAKLUMAT HARGA INDIKATIF

1. Harga Indikatif Jabatan bagi tender ini adalah Ringgit Malaysia:RM15,462,500.00

2. Harga Indikatif Jabatan ini merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.

3. Pihak PPUM tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih dengan bersandarkan Harga Indikatif Jabatan.

4. PPUM berhak untuk mengadakan perbincangan/rundingan lanjut dengan petender yang disenarai pendek berhubung dengan terma-terma tertentu untuk tawaran yang akan disetuju terima. Hak PPUM untuk mengadakan rundingan tidak dalam apa-apa cara jua mengikat PPUM menyetujui terima keputusan rundingan.
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 500.00
Kategori : Peralatan
Buka: 24-02-2025
Tutup: 20-03-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL UBAT-UBAT DERMATOLOGI

No Rujukan: T/885/2/2025/2028(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050201 Dan
050202 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN ISOLATION GOWN AND APRON PLASTIC LONG SLEEVE

No Rujukan: T/1120/2/2025/2028(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN MONITORING SINGLE SET, CENTRAL VENOUS CATHETER KIT AND SAFETY INTRAVENOUS CANNULA SIZE 24G X 19MM

No Rujukan: T/1120/2/2025/2028(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL UBAT-UBAT CEPHALOSPORIN

No Rujukan: T/885/2/2025/2028(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050201 Dan
050202 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN SEBELAS (11) UNIT CHILLER JENAMA TRANE DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1703/3/2025/2027(2)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat adalah seperti berikut:-

Tarikh: 14 Mac 2025 (Jumaat)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan sesi taklimat/lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat.
 
Bidang  : 220301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 11-03-2025
Tutup: 09-04-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS DIALYZER SET

No Rujukan: T/102/2/2025/2027(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 27-02-2025
Tutup: 20-03-2025 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.

2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

3. Syarikat adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli dokumen sebut harga/tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
  a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
  b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
  a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
  b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
  a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa tutup iklan yang dinyatakan.

6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender tidak akan dipertimbangkan.





ALAMAT

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMEL

  • Emel : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • No Tel : 03-79494422
    Faks : 03-79492030

LAMAN WEB

  • LAMAN WEB : www.ummc.edu.my