1 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN KONTRAS MEDIA UNTUK KEGUNAAN MAGNETIC RESONANCE IMAGING (MRI)
No Rujukan: T/792/12/2023/2026(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050202
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-12-2023
Tutup: 10-01-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN SHEARS DISSECTION ENERGY DEVICES DAN KABEL AKSESORI KEPADA MESIN ENERGY DEVICES
No Rujukan: T/1121/12/2023/2026(9)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 20-12-2023
Tutup: 10-01-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENCUCIAN DAN PEMBERSIHAN DALAM BANGUNAN-BANGUNAN PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No Rujukan: T/994/11/2023/2026(1)
Maklumat Tambahan: Sesi Taklimat/Lawatan Tapak Adalah DIWAJIBKAN
Tarikh: 05 Disember 2023 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
• Hanya PENAMA di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan SAHAJA yang boleh menghadiri sesi Taklimat/Lawatan Tapak berkenaan.
• Sila bawa bersama:
1. Kad Pengenalan
2. Cop Syarikat
3. Sijil Asal Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (masih sah tempoh laku/berkuatkuasa)
• Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
221001 Dan
221002
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 500.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 27-11-2023
Tutup: 27-12-2023
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.