1 |
TAWARAN CADANGAN PENGGANTIAN SISTEM PANEL KEBAKARAN TERMASUK MEREKABENTUK, MENAMBAHBAIK, MEMBEKAL, MEMASANG, MENGUJI TERIMA DAN MENTAULIAH DI KOMPLEKS KESIHATAN WANITA DAN KANAK-KANAK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
No Rujukan: T/1803/4/2021(5)
Maklumat Tambahan: TARAF : TERBUKA
BIDANG : CIDB GRED G3, KATEGORI ME,PENGKHUSUSAN M02
LAWATAN TAPAK : 3 MEI 2021 (ISNIN), JAM 10.00, PAGI DI BILIK MUZAKARAH,JABATAN PEROLEHAN, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
Petender adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut yang masih sah tempohnya untuk
semakan sebelum membeli dokumen tawaran.
1. Sijil Asal Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan
(SPKK) oleh Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)
2. Hanya PENAMA di dalam Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) / Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) SAHAJA yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak dan tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama yang dibenarkan dalam sijil.
3. Sebarang pengesahan kehadiran lawatan tapak bagi tawaran Bil.3 hendaklah dimaklumkan kepada pihak Urusetia Jabatan Perolehan selewat-lewatnya sehari sebelum tarikh lawatan tapak diadakan. Sila hubungi dengan kadar segera pegawai yang ditugaskan sepertimana berikut :-
3.1 Encik Mohd Ibrahem bin Mohamad Jumangen, e-mel: ibrahem@ummc.edu.my di talian 03 79492692; atau
3.2 Encik Zaili bin Matuju , e-mel : zaili@ummc.edu.my di talian 03-79493367
3.3 Sila bawa bersama:
a) Kad Pengenalan
b) Cop Syarikat
c) Sijil Asal Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) (masih SAH tempoh laku/berkuat kuasa) Petender yang menghadiri sesi lawatan tapak dikehendaki mematuhi Prosedur Operasi Standard yang ditetapkan selaras dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).
|
Bidang |
: |
|
G3-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 150.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 26-04-2021
Tutup: 25-05-2021
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN DISPOSABLE BLADELESS TROCARS
No Rujukan: T/1121/4/2021/2023(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 26-04-2021
Tutup: 18-05-2021
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN TONER
No Rujukan: T/809/4/2021/2023(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
020601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 12-04-2021
Tutup: 04-05-2021
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN REAGEN DAN PERALATAN SECARA SEWAAN UNTUK UJIAN LYMPHOCYTES SUBSETS CD4 AND CD8
No Rujukan: T/1123/4/2021/2024(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
221508
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 12-04-2021
Tutup: 04-05-2021
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU RATUS DUA PULUH (120) UNIT ALTERNATING AIR MATTRESS C/W PUMP DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
No Rujukan: T/1/4/2021(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 12-04-2021
Tutup: 04-05-2021
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN PERALATAN DUA (2) UNIT COMPUTED TOMOGRAPHY (CT) SCANNER SYSTEM JENAMA SIEMENS
No Rujukan: T/1703/5/2021/2023(7)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 26-04-2021
Tutup: 18-05-2021
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.