Pembekal

Tender List

Tahun : 2024

Bulan : 12

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
CADANGAN UBAH SUAI SEBAHAGIAN TINGKAT 3, MENARA TIMUR BAGI MENEMPATKAN BAHAGIAN PENYELIDIKAN KLINIKAL (CIC) PHASE 1 UNIT: CLINICAL TRIAL FACILITY DAN BILIK-BILIK SOKONGAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (NSC SISTEM MEKANIKAL)

No Rujukan: T/1803/12/2024(21)

Maklumat Tambahan: MAKLUMAN
Petender boleh merujuk Naskhah Meja di Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya. Dokumen tender bagi perolehan ini perlu dihantar ke Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya secara serahan tangan tidak lewat daripada tarikh dan masa iklan tutup yang ditetapkan.

KOD BIDANG
CIDB Gred G4, Kategori ME, Pengkhususan M01 Dan M02


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 17 Disember 2024 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Surahanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4-ME-M01 (Sistem Hawa Dingin dan Pengedaran Udara) Dan
G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 11-12-2024
Tutup: 07-01-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI, MENTAULIAH DAN MENYELENGGARA SATU (1) UNIT DIGITAL RADIOGRAPHY SECARA REPLACEMENT THROUGH MAINTENANCE / SEWA BELI DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1503/12/2024/2029(11)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 27 Disember 2024 (Jumaat)
Masa: 11.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
3) Kad Pengenalan
4) Cap Syarikat

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 050101 Dan
220601 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 20-12-2024
Tutup: 20-01-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN STERILIZATION PACKING BAG, WRAPPING PAPER AND DISPOSABLE DRAPE

No Rujukan: T/895/12/2024/2027(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Bekalan
Buka: 17-12-2024
Tutup: 07-01-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI SURGICAL STERILE GOWN AND UNIVERSAL DRAPES

No Rujukan: T/1121/12/2024/2027(6)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 300.00
Kategori : Bekalan
Buka: 17-12-2024
Tutup: 07-01-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PEMBEDAHAN ANESTESIOLOGI

No Rujukan: T/1121/12/2024/2026(5)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 17-12-2024
Tutup: 07-01-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PENCUCIAN DAN PEMBERSIHAN CERMIN ARAS TINGGI DAN ALUMINIUM CLADDING/LOUVERS UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/994/12/2024/2027(10)

Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah WAJIB untuk syarikat yang ingin menyertai tender ini.

Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 27 Disember 2024 (Jumaat)
Masa: 09.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
3) Kad Pengenalan
4) Cap Syarikat

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Permohonan lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
 
Bidang  : 221001 Dan
221002 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 20-12-2024
Tutup: 20-01-2025 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN GUNA HABIS GREEN GAUZE,ABDOMINAL GAUZE PACK AND GAUZE X-RAY DETECTABLE

No Rujukan: T/1121/12/2024/2027(4)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 17-12-2024
Tutup: 07-01-2025 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.

2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

3. Syarikat adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli dokumen sebut harga/tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
  a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
  b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
  a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
  b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
  a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa tutup iklan yang dinyatakan.

6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender tidak akan dipertimbangkan.





ALAMAT

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMEL

  • Emel : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • No Tel : 03-79494422
    Faks : 03-79492030

LAMAN WEB

  • LAMAN WEB : www.ummc.edu.my